#2016-09-20 00:22:53 

izabellasz

Użytkownik

Tak jak w temacie. Prowadzę średniej wielkości firmę i zastanawiam sie nad wynajmem samochodów. W sumie tak na próbę to bym chciała spróbować wynająć na kilka miesięcy, jak się sprawdzi to potem mogę podpisać dłuższą umowę. Ale na początek nie chciałabym wejść w coś co mnie uwiąże na kilka lat i będzie do bani. I tutaj potrzebuję rady. Nie znam się za bardzo na wypożyczalniach, a wiem że są różnej jakości i niektóre są bardziej dla klientów indywidualnych a inne dla firm, i mnie interesują takie, które kierują swoje ofert do firm.
#2016-09-20 02:09:34 

anastasia

Użytkownik

To jest spoko opcja. Dla firm najbardziej opłacalny jest wynajem aut Gliwice są miastem, w którym wynajem samochodów nikogo nie dziwi. Nie wiem czy wiesz, ale to się bardziej opłaca niż leasing, bo nie masz kosztów utrzymania samochodu, plus przy leasingu płaci się za całą biurokrację, którą oni ogarniają. A przy wynajmie płacisz tylko stała stawkę.
#2016-09-20 03:11:34 

Lisiczka

Użytkownik

Najlepszy w Polsce jest OSEK Rent. To świetna wypożyczalnia, która od lat współpracuje z największymi w Polsce firmami. Ma też ofertę dla średniej wielkości przedsiębiorstw, a nawet indywidualnych klientów.
#2016-09-20 05:32:49 

Tara

Użytkownik

Jak chcesz na kilka miesięcy to musisz szukać wynajmu średnioterminowego samochodów. To jest właśnie taki na kilka miesięcy. Przypuszczam jednak, że jak zobaczysz w rozliczeniu ile cię to kosztuje w sensie, zę nic bo wrzucasz wszystko w koszty to od razu przejdziesz na umowę długoterminową.
#2016-09-20 08:08:07 

marek85

Użytkownik

Fajna firma niedroga, ale bardzo profesjonalna. W Poznaniu ceny wynajmu aut długoterminowo są stosunkowo niskie, także poznaniacy bardzo często stawiają na wynajem. Nawet klienci indywidualni, a firmy to już chyba wszystkie w ten sposób działają.
#2016-09-20 10:07:34 

UncleBob

Użytkownik